Pagina's

zondag 10 december 2017

Whimsy inspiration week 49


Hallo allemaal,



Google translate in the side bar


Het is weer zondag dus mag ik mijn inspiratie kaart laten zien.



Je kunt nog steeds meedoen aan de challenge
https://whimsyinspires.blogspot.nl/
en er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/



Ik heb deze kaart gemaakt




Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Cardz 4 Galz - #62 show me a snowman





Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester
 




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Hester. Zo'n gezellig tafereeltje in die snowglobe. Hier sneeuwt het op het moment met hele dikke vlokken, mooi.
    Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card Hester. Beautifully put together and so colourful. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Galz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww, what a jolly snowman.
    Thanks for sharing at Cardz4Galz. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snow cute! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx

    BeantwoordenVerwijderen